Copyright © Fingerspitz.  
Alle rechten voorbehouden.


Lees ons privacybeleid
Contact

ProgrammaSprekers
Jaap Jacobs
Digitaal strateeg & auteur

Programma

Dinsdag 1 oktober 2019

Jaap Jacobs
Marketing strategist & auteur

Inspirerende professionals & gastauteurs

Train jezelf & behaal certificaten

Enorme kennisbank

Stel vragen, discussieer & draag bij

Cijfers, cases & slimme experimenten

Belangrijkste nieuws & updates

Nú gratis eBook 'How to get it done'

Google België, Brussel

09:30 - 13:00 uur

Van marketeers wordt verwacht dat zij in de komende jaren steeds meer impact maken op alle verschillende fasen van de customer journey. 

Dat brengt flink wat uitdagingen met zich mee, zoals: Hoe zet je video het meest efficiënt in? Welke rol speelt mobiel? Hoe kun je digitale contactmomenten personaliseren?

Allemaal vragen waar we tijdens 'The Future of Digital Marketing' op ingaan. Je gaat naar huis met concrete nieuwe ideeën over hoe je digital marketing effectief inzet voor het boosten van conversie en het genereren van leads.

Let op: Fingerspitz behoudt het recht uw registratie te annuleren indien u niet binnen de doelgroep voor dit evenement past.


Claim je plek!

Vul je gegevens in:

Sprekers

09:30 - 09:55

09:55 - 10:00

10:00 - 10:30

                                            

10:30 - 11:00

                        

11:00 - 11:15

11:15 - 12:15 

                                                                                                        

12:15 - 13:00

Ontvangst & koffie

Welkomstpraatje 

Hoe realiseer je exponentiële groei?  Jordi Wiegerink - Fingerspitz

Groeien, dat wil iedereen. Maar hoe doe je dat? Tijdens de sessie van Jordi leer je hoe je een effectieve strategie kunt ontwikkelen om zo exponentiële groei te realiseren. 

The Future of Search: Automation & Machine Learning  Google

Meer informatie volgt binnenkort.

Koffiepauze

Creativity Counts: hoe je video succesvol inzet  Tessa de Kok - Fingerspitz

Videomarketing wordt steeds populairder. Maar wat heb je aan kijkers als ze de boodschap niet snappen? Of erger nog... direct wegklikken. Tijdens deze sessie deelt Tessa wat de impact is van creativiteit op de performance van je video marketing campagnes en hoe je dit effectief kunt toepassen.

Lunch

Volgt binnenkort
-
Google België
Jordi Wiegerink
Strateeg
Fingerspitz
Tessa de Kok
Project Manager Content
Fingerspitz

Deelname is gratis

The Future of Digital Marketing

Jaap Jacobs
Digitaal strateeg & auteur

Dinsdag 1 oktober 2019

Jaap Jacobs
Marketing strategist & auteur

Nú gratis eBook 'How to get it done'

Google België, Brussel

09:30 - 13:00 uur

Marketeers geven steeds meer prioriteit aan personalisatie, omdat het dé sleutel is tot duurzame online groei. 

Maar hoe ga je van start? Met welke AI tools kun je aan de slag? Hoe ga je om met privacy? En wat levert het nou eigenlijk op?

Tijdens Take It Personal behandelen experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van online personalisatie in één ochtend alle ins en outs. 

Deelname is gratis

Sprekers

Alwin Klaassen
Strateeg
Fingerspitz
Desiree van der Horst
CRO Specialist
Fingerspitz
Jelmer Pepping
Personalisatie Specialist
Datatrics

Programma

09:30 - 09:55

Ontvangst & Koffie

09:55 - 10:00

Welkomstpraatje

10:00 - 10:30

Hoe realiseer je exponentiële groei?

Groeien, dat wil iedereen. Maar hoe doe je dat? Tijdens de sessie van Jordi leer je hoe je een effectieve strategie kunt ontwikkelen om zo exponentiële groei te realiseren. 

10:30 - 11:00

The Future of Search: Automation & Machine Learning

Info volgt binnenkort.

11:00 - 11:15

Koffiepauze

11:15 - 12:00    

Creativity counts: hoe je video succesvol inzet.

Video wordt steeds populairder. Maar wat heb je aan kijkers als ze de boodschap niet snappen? Of erger nog... direct wegklikken. Tijdens deze sessie deelt Tessa wat de impact is van creativiteit op de performance van jouw YouTube campagnes en hoe je dit effectief kunt toepassen.  

12:00 - 13:00

Lunch

Copyright © Fingerspitz.  
Alle rechten voorbehouden.


Lees ons privacybeleid
Contact

Marketeers geven steeds meer prioriteit aan personalisatie, omdat het dé sleutel is tot duurzame online groei. 

Maar hoe ga je van start? Met welke AI tools kun je aan de slag? Hoe ga je om met privacy? En wat levert het nou eigenlijk op?

Tijdens Take It Personal behandelen experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van online personalisatie in één ochtend alle ins en outs. 

Van marketeers wordt verwacht dat zij in de komende jaren steeds meer impact maken op alle verschillende fasen van de customer journey. 

Dat brengt flink wat uitdagingen met zich mee, zoals: Hoe zet je video het meest efficiënt in? Welke rol speelt mobiel? Hoe kun je digitale contactmomenten personaliseren?

Allemaal vragen waar we tijdens 'The Future of Digital Marketing' op in zullen gaan. Je gaat naar huis met concrete nieuwe ideeën over hoe je digital marketing effectief inzet voor het boosten van conversie en het genereren van leads.

 

Programma

Jordi Wiegerink

Volgt binnenkort

Tessa de Kok

Fingerspitz

Google

Fingerspitz

Sprekers

Meld je aan!
Locatie

Schrijf je hier in:

Let op: Fingerspitz behoudt het recht je registratie te annuleren indien je niet binnen de doelgroep voor dit evenement past.

Programma

Programma

Locatie

Google Nederland, Amsterdam

Locatie

Google HQ, Brussel

Locatie

Pier15, Breda

Let op: Fingerspitz behoudt het recht uw registratie te annuleren indien u niet binnen de doelgroep voor dit evenement past. 

Schrijf je hier in: