Copyright © Fingerspitz.  
Alle rechten voorbehouden.


Lees ons privacybeleid
Contact

ProgrammaSprekers
Jaap Jacobs
Digitaal strateeg & auteur

Programma

Dinsdag 5 november 2019

Jaap Jacobs
Marketing strategist & auteur

Inspirerende professionals & gastauteurs

Train jezelf & behaal certificaten

Enorme kennisbank

Stel vragen, discussieer & draag bij

Cijfers, cases & slimme experimenten

Belangrijkste nieuws & updates

Nú gratis eBook 'How to get it done'

Google Nederland, Amsterdam

09:30 - 13:00 uur

Je concurrenten telkens één stap voor zijn, dat wil iedereen. Online zijn de kansen talrijk, alleen het gaat allemaal erg snel. Wat vandaag super relevant is, kan morgen alweer oud nieuws zijn. 

Ieder jaar brengt Fingerspitz een verslag uit van de belangrijkste trends op het gebied van online marketing. Die wil je niet missen!

Tijdens dit evenement bespreken we de grootste, belangrijkste en meest kansrijke ontwikkelingen en trends in de wereld van online marketing. Zo weet je NU al, waar je volgend jaar mee aan de slag moet!

Let op: Fingerspitz behoudt het recht je registratie te annuleren indien je niet binnen de doelgroep voor dit evenement past. Max. 2 registraties per bedrijf.

Claim je plek!

Vul je gegevens in:

Sprekers

09:30 - 09:55

09:55 - 10:00

10:00 - 10:30

                                                                    

10:30 - 11:00

                                                                                   

11:00 - 11:15

11:15 - 12:15 

                                                                                                                        

12:15 - 13:00

Ontvangst & koffie

Welkomstpraatje 

The Future of Search Jaap Jacobs - Fingerspitz

Waar ligt de toekomst van zoekmachine marketing? Jaap neemt je mee in de laatste ontwikkelingen en gaat je vertellen wat je volgend jaar moet doen om nieuwe mogelijkheden optimaal te benutten. 

What's new: Trends & ontwikkelingen 2020 Marc Bond - Google

Wat brengt 2020? Marc Bond deelt de voorspellingen van Google en zijn visie op de nieuwste ontwikkelingen binnen digital marketing. Daarnaast geeft hij advies over waar je vandaag nog mee aan de slag moet om je concurrentie een stap voor te zijn. 

Koffiepauze

In 7 stappen personaliseren in 2020  Desiree van der Horst - Fingerspitz

Personalisatie is net als auto rijden. Dat je een auto hebt gekocht, wil niet zeggen dat je er ook in kunt rijden. Money doesn’t buy skills! Om succesvol te personaliseren in 2020 zul je een aantal bijzondere verrichtingen moeten leren. Desiree neemt je in 7 stappen mee naar jouw personalisatie bewijs, zodat jij in 2020 deze supercar kunt besturen.     

Lunch

Jaap Jacobs
Managing Director
Fingerspitz
Marc Bond
Development manager
Google
Desiree van der Horst
Lead  CRO
Fingerspitz

Deelname is gratis

How to be successful in 2020

Jaap Jacobs
Digitaal strateeg & auteur

Dinsdag 5 november 2019

Jaap Jacobs
Marketing strategist & auteur

Nú gratis eBook 'How to get it done'

Google NL, Amsterdam

09:30 - 13:00 uur

Marketeers geven steeds meer prioriteit aan personalisatie, omdat het dé sleutel is tot duurzame online groei. 

Maar hoe ga je van start? Met welke AI tools kun je aan de slag? Hoe ga je om met privacy? En wat levert het nou eigenlijk op?

Tijdens Take It Personal behandelen experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van online personalisatie in één ochtend alle ins en outs. 

Deelname is gratis

Sprekers

Alwin Klaassen
Strateeg
Fingerspitz
Desiree van der Horst
CRO Specialist
Fingerspitz
Jelmer Pepping
Personalisatie Specialist
Datatrics

Programma

09:30 - 09:55

Ontvangst & Koffie

09:55 - 10:00

Welkomstpraatje

10:00 - 10:30

The Future of Search

Waar ligt de toekomst van zoekmachine marketing? Jaap neemt je mee in de laatste ontwikkelingen en gaat je vertellen wat je volgend jaar moet doen om nieuwe mogelijkheden optimaal te benutten. 

10:30 - 11:00

What's new: Trends & ontwikkelingen 2020

Wat brengt 2020? Marc Bond deelt de voorspellingen van Google en zijn visie op de nieuwste ontwikkelingen binnen digital marketing. Daarnaast geeft hij advies over waar je vandaag nog mee aan de slag moet om je concurrentie een stap voor te zijn. 

11:00 - 11:15

Koffiepauze

11:15 - 12:15    

In 7 stappen personaliseren in 2020 

Personalisatie is net als auto rijden. Dat je een auto hebt gekocht, wil niet zeggen dat je er ook in kunt rijden. Money doesn’t buy skills! Om succesvol te personaliseren in 2020 zul je een aantal bijzondere verrichtingen moeten leren. Desiree neemt je in 7 stappen mee naar jouw personalisatie bewijs, zodat jij in 2020 deze supercar kunt besturen.  

12:15 - 13:00

Lunch

Copyright © Fingerspitz.  
Alle rechten voorbehouden.


Lees ons privacybeleid
Contact

Marketeers geven steeds meer prioriteit aan personalisatie, omdat het dé sleutel is tot duurzame online groei. 

Maar hoe ga je van start? Met welke AI tools kun je aan de slag? Hoe ga je om met privacy? En wat levert het nou eigenlijk op?

Tijdens Take It Personal behandelen experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van online personalisatie in één ochtend alle ins en outs. 

Je concurrenten telkens één stap voor zijn, dat wil iedereen. Online zijn de kansen talrijk, alleen het gaat allemaal erg snel. Wat vandaag super relevant is, kan morgen alweer oud nieuws zijn. 

Ieder jaar brengt Fingerspitz een verslag uit van de belangrijkste trends op het gebied van online marketing. Die wil je niet missen!

Tijdens dit evenement bespreken we de grootste, belangrijkste en meest kansrijke ontwikkelingen en trends in de wereld van online marketing. Zo weet je NU al, waar je volgend jaar mee aan de slag moet! 

Programma

Jaap Jacobs

Marc Bond

Desiree van der Horst

Fingerspitz

Google

Fingerspitz

Sprekers

Meld je aan!
Locatie

Claim je plek!

Dit evenement is helaas vol. 

Maar er is ook goed nieuws: in verband met de grote hoeveelheid animo hebben wij ervoor gekozen een tweede editie te organiseren. 

Klik hier voor meer info.

Dit evenement is helaas vol. 

Maar er is ook goed nieuws: in verband met de grote hoeveelheid animo hebben wij ervoor gekozen een tweede editie te organiseren. 

Klik hier voor meer info.

Dit event is vol

Programma

Programma

Locatie

Google Nederland, Amsterdam

Locatie

Google HQ, Amsterdam

Locatie

Pier15, Breda

Meld je aan!

Schrijf je hier in:

Dit evenement is helaas vol. 

Maar er is ook goed nieuws: in verband met de grote hoeveelheid animo hebben wij ervoor gekozen een tweede editie te organiseren. 

Klik hier voor meer info.

Dit evenement is helaas vol. 

Maar er is ook goed nieuws: in verband met de grote hoeveelheid animo hebben wij ervoor gekozen een tweede editie te organiseren. 

Klik hier voor meer info.

Dit event is vol

Dit event is vol