Dinsdag 5 november 2019
Inspirerende professionals & gastauteurs
Train jezelf & behaal certificaten
Enorme kennisbank
Stel vragen, discussieer & draag bij
Cijfers, cases & slimme experimenten
Belangrijkste nieuws & updates
Nú gratis eBook 'How to get it done'
09:30 - 13:00 uur
Je concurrenten telkens één stap voor zijn, dat wil iedereen. Online zijn de kansen talrijk, alleen het gaat allemaal erg snel. Wat vandaag super relevant is, kan morgen alweer oud nieuws zijn.
Ieder jaar brengt Fingerspitz een verslag uit van de belangrijkste trends op het gebied van online marketing. Die wil je niet missen!
Tijdens dit evenement bespreken we de grootste, belangrijkste en meest kansrijke ontwikkelingen en trends in de wereld van online marketing. Zo weet je NU al, waar je volgend jaar mee aan de slag moet!
Let op: Fingerspitz behoudt het recht je registratie te annuleren indien je niet binnen de doelgroep voor dit evenement past. Max. 2 registraties per bedrijf.
09:30 - 09:55
09:55 - 10:00
10:00 - 10:30
10:30 - 11:00
11:00 - 11:15
11:15 - 12:15
12:15 - 13:00
Ontvangst & koffie
Welkomstpraatje
The Future of Search Jaap Jacobs - Fingerspitz
Waar ligt de toekomst van zoekmachine marketing? Jaap neemt je mee in de laatste ontwikkelingen en gaat je vertellen wat je volgend jaar moet doen om nieuwe mogelijkheden optimaal te benutten.
What's new: Trends & ontwikkelingen 2020 Marc Bond - Google
Wat brengt 2020? Marc Bond deelt de voorspellingen van Google en zijn visie op de nieuwste ontwikkelingen binnen digital marketing. Daarnaast geeft hij advies over waar je vandaag nog mee aan de slag moet om je concurrentie een stap voor te zijn.
Koffiepauze
In 7 stappen personaliseren in 2020 Desiree van der Horst - Fingerspitz
Personalisatie is net als auto rijden. Dat je een auto hebt gekocht, wil niet zeggen dat je er ook in kunt rijden. Money doesn’t buy skills! Om succesvol te personaliseren in 2020 zul je een aantal bijzondere verrichtingen moeten leren. Desiree neemt je in 7 stappen mee naar jouw personalisatie bewijs, zodat jij in 2020 deze supercar kunt besturen.
Lunch
Deelname is gratis
Dinsdag 5 november 2019
Nú gratis eBook 'How to get it done'
Google NL, Amsterdam
09:30 - 13:00 uur
Marketeers geven steeds meer prioriteit aan personalisatie, omdat het dé sleutel is tot duurzame online groei.
Maar hoe ga je van start? Met welke AI tools kun je aan de slag? Hoe ga je om met privacy? En wat levert het nou eigenlijk op?
Tijdens Take It Personal behandelen experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van online personalisatie in één ochtend alle ins en outs.
Deelname is gratis
09:30 - 09:55
Ontvangst & Koffie
09:55 - 10:00
Welkomstpraatje
10:00 - 10:30
The Future of Search
Waar ligt de toekomst van zoekmachine marketing? Jaap neemt je mee in de laatste ontwikkelingen en gaat je vertellen wat je volgend jaar moet doen om nieuwe mogelijkheden optimaal te benutten.
10:30 - 11:00
What's new: Trends & ontwikkelingen 2020
Wat brengt 2020? Marc Bond deelt de voorspellingen van Google en zijn visie op de nieuwste ontwikkelingen binnen digital marketing. Daarnaast geeft hij advies over waar je vandaag nog mee aan de slag moet om je concurrentie een stap voor te zijn.
11:00 - 11:15
Koffiepauze
11:15 - 12:15
In 7 stappen personaliseren in 2020
Personalisatie is net als auto rijden. Dat je een auto hebt gekocht, wil niet zeggen dat je er ook in kunt rijden. Money doesn’t buy skills! Om succesvol te personaliseren in 2020 zul je een aantal bijzondere verrichtingen moeten leren. Desiree neemt je in 7 stappen mee naar jouw personalisatie bewijs, zodat jij in 2020 deze supercar kunt besturen.
12:15 - 13:00
Lunch
Marketeers geven steeds meer prioriteit aan personalisatie, omdat het dé sleutel is tot duurzame online groei.
Maar hoe ga je van start? Met welke AI tools kun je aan de slag? Hoe ga je om met privacy? En wat levert het nou eigenlijk op?
Tijdens Take It Personal behandelen experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van online personalisatie in één ochtend alle ins en outs.
Je concurrenten telkens één stap voor zijn, dat wil iedereen. Online zijn de kansen talrijk, alleen het gaat allemaal erg snel. Wat vandaag super relevant is, kan morgen alweer oud nieuws zijn.
Ieder jaar brengt Fingerspitz een verslag uit van de belangrijkste trends op het gebied van online marketing. Die wil je niet missen!
Tijdens dit evenement bespreken we de grootste, belangrijkste en meest kansrijke ontwikkelingen en trends in de wereld van online marketing. Zo weet je NU al, waar je volgend jaar mee aan de slag moet!
Jaap Jacobs
Marc Bond
Desiree van der Horst
Fingerspitz
Fingerspitz
Dit evenement is helaas vol.
Maar er is ook goed nieuws: in verband met de grote hoeveelheid animo hebben wij ervoor gekozen een tweede editie te organiseren.
Klik hier voor meer info.
Dit evenement is helaas vol.
Maar er is ook goed nieuws: in verband met de grote hoeveelheid animo hebben wij ervoor gekozen een tweede editie te organiseren.
Klik hier voor meer info.
Pier15, Breda
Dit evenement is helaas vol.
Maar er is ook goed nieuws: in verband met de grote hoeveelheid animo hebben wij ervoor gekozen een tweede editie te organiseren.
Klik hier voor meer info.
Dit evenement is helaas vol.
Maar er is ook goed nieuws: in verband met de grote hoeveelheid animo hebben wij ervoor gekozen een tweede editie te organiseren.
Klik hier voor meer info.