Copyright © Fingerspitz.  
Alle rechten voorbehouden.


Lees ons privacybeleid
Contact

ProgrammaSprekers
Jaap Jacobs
Digitaal strateeg & auteur

Programma

Woensdag 4 september 2019

Jaap Jacobs
Marketing strategist & auteur

Inspirerende professionals & gastauteurs

Train jezelf & behaal certificaten

Enorme kennisbank

Stel vragen, discussieer & draag bij

Cijfers, cases & slimme experimenten

Belangrijkste nieuws & updates

Nú gratis eBook 'How to get it done'

Pier15, Breda

09:30 - 12:30 uur

Marketeers geven steeds meer prioriteit aan personalisatie, omdat het dé sleutel is tot duurzame online groei. 

Maar hoe ga je van start? Met welke AI tools kun je aan de slag? Hoe ga je om met privacy? En wat levert het nou eigenlijk op?

Tijdens Take It Personal behandelen experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van online personalisatie in één ochtend alle ins en outs. 

Let op: Fingerspitz behoudt het recht je registratie te annuleren indien je niet binnen de doelgroep voor dit evenement past.


Claim je plek!

Vul je gegevens in:

Sprekers

09:30 - 09:45

09:45 - 10:00

10:00 - 10:30

                                                                                                                                       

10:30 - 10:45

10:45 - 11:15 

                                                                                                               

11:15 - 11:45   

                                                                                                                                          

11:45 - 12:30

Ontvangst & koffie

Welkomstpraatje 

Personalisatie on F.I.R.E.!   Desiree van  der Horst - Fingerspitz

Beginnen met personalisatie is een uitdaging. Je wil dat je content is afgestemd op je bezoekers, het liefst realtime. Maar hoe doe je dat als er geen Amazon op de gevel van je gebouw staat? Desiree bespreekt tijdens haar sessie hoe het F.I.R.E. model je gaat helpen bij het succesvol genereren van leads met personalisatie.  

Koffiepauze

Chatbotmarketing voor JohnBeerens.com   Wim La Haye - Bluebird Day

Chatbots worden toegankelijker. Voice gedreven systemen zijn in opkomst. Toch zijn er weinig concrete voorbeelden van conversational marketing die bijdragen aan het succes van ecommerce. Wim vertelt over de totstandkoming van de chatbot voor JohnBeerens.com en hoe deze nu bijdraagt aan het verhogen van de customer lifetime value.

The Data Driven Marketer    Marc van Bommel - Blueconic

Als onderdeel van een digitale transformatie moeten we ook de marketer de kans geven om real-time en data gedreven te gaan werken. Hoe kun je dit vorm geven en wat levert het eigenlijk op? Daar gaat Marc van Bommel, Sales Director Benelux bij Blueconic, dieper op in tijdens zijn presentatie The Data Driven Marketer.

Lunch

Wim La Haye
Commercial Director
Bluebird Day
Desiree van der Horst
CRO Specialist
Fingerspitz
Marc van Bommel
Sales Director EMEA & APAC
Blueconic

Deelname is gratis

Take It Personal.

Jaap Jacobs
Digitaal strateeg & auteur

Woensdag 4 september 2019

Jaap Jacobs
Marketing strategist & auteur

Nú gratis eBook 'How to get it done'

Skatepark Pier15, Breda

09:30 - 12:30 uur

Marketeers geven steeds meer prioriteit aan personalisatie, omdat het dé sleutel is tot duurzame online groei. 

Maar hoe ga je van start? Met welke AI tools kun je aan de slag? Hoe ga je om met privacy? En wat levert het nou eigenlijk op?

Tijdens Take It Personal behandelen experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van online personalisatie in één ochtend alle ins en outs. 

In één ochtend van persona naar persoonlijk.

Deelname is gratis

Sprekers

Alwin Klaassen
Strateeg
Fingerspitz
Desiree van der Horst
CRO Specialist
Fingerspitz
Jelmer Pepping
Personalisatie Specialist
Datatrics

Programma

09:30 - 09:45

Ontvangst & Koffie

09:45 - 10:00

Welkomstpraatje

10:00 - 10:30

Personalisatie on F.I.R.E.!

Beginnen met personalisatie is een uitdaging. Je wil dat je content is afgestemd op je bezoekers, het liefst realtime. Maar hoe doe je dat als er geen Amazon op de gevel van je gebouw staat? Desiree bespreekt tijdens haar sessie hoe het F.I.R.E. model je gaat helpen bij het succesvol genereren van leads met personalisatie.  

10:30 - 10:45

Koffiepauze

10:45 - 11:15    

Chatbotmarketing voor JohnBeerens.com  

Chatbots worden toegankelijker. Voice gedreven systemen zijn in opkomst. Toch zijn er weinig concrete voorbeelden van conversational marketing die bijdragen aan het succes van ecommerce. Wim vertelt over de totstandkoming van de chatbot voor JohnBeerens.com en hoe deze nu bijdraagt aan het verhogen van de customer lifetime value.         

11:15 - 11:45                

The Data Driven Marketer.

Als onderdeel van een digitale transformatie moeten we ook de marketer de kans geven om real-time en data gedreven te gaan werken. Hoe kun je dit vorm geven en wat levert het eigenlijk op? Daar gaat Marc van Bommel, Sales Director Benelux bij Blueconic, dieper op in tijdens zijn presentatie The Data Driven Marketer.

11:45 - 12:30

Lunch

Copyright © Fingerspitz.  
Alle rechten voorbehouden.


Lees ons privacybeleid
Contact

Marketeers geven steeds meer prioriteit aan personalisatie, omdat het dé sleutel is tot duurzame online groei. 

Maar hoe ga je van start? Met welke AI tools kun je aan de slag? Hoe ga je om met privacy? En wat levert het nou eigenlijk op?

Tijdens Take It Personal behandelen experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van online personalisatie in één ochtend alle ins en outs. 

Marketeers geven steeds meer prioriteit aan personalisatie, omdat het dé sleutel is tot duurzame online groei

Maar hoe ga je van start? Met welke AI tools kun je aan de slag? Hoe ga je om met privacy? En wat levert het nou eigenlijk op?

Tijdens Take It Personal behandelen experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van online personalisatie in één ochtend alle ins en outs. 

Programma

Wim La Haye

Desiree van der Horst

Marc van Bommel

Bluebird Day

Fingerspitz

Blueconic

Sprekers

Meld je aan!
Locatie

Schrijf je hier in:

Let op: Fingerspitz behoudt het recht je registratie te annuleren indien je niet binnen de doelgroep voor dit evenement past.

Programma

Programma

Locatie

Pier15, Breda

Locatie

Pier15, Breda

Locatie

Pier15, Breda

Let op: Fingerspitz behoudt het recht je registratie te annuleren indien je niet binnen de doelgroep voor dit evenement past. 

Bekijk hier de sfeerimpressie van het vorige event!

Schrijf je hier in: