Woensdag 4 september 2019
Inspirerende professionals & gastauteurs
Train jezelf & behaal certificaten
Enorme kennisbank
Stel vragen, discussieer & draag bij
Cijfers, cases & slimme experimenten
Belangrijkste nieuws & updates
Nú gratis eBook 'How to get it done'
Pier15, Breda
09:30 - 12:30 uur
Marketeers geven steeds meer prioriteit aan personalisatie, omdat het dé sleutel is tot duurzame online groei.
Maar hoe ga je van start? Met welke AI tools kun je aan de slag? Hoe ga je om met privacy? En wat levert het nou eigenlijk op?
Tijdens Take It Personal behandelen experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van online personalisatie in één ochtend alle ins en outs.
Let op: Fingerspitz behoudt het recht je registratie te annuleren indien je niet binnen de doelgroep voor dit evenement past.
09:30 - 09:45
09:45 - 10:00
10:00 - 10:30
10:30 - 10:45
10:45 - 11:15
11:15 - 11:45
11:45 - 12:30
Ontvangst & koffie
Welkomstpraatje
Personalisatie on F.I.R.E.! Desiree van der Horst - Fingerspitz
Beginnen met personalisatie is een uitdaging. Je wil dat je content is afgestemd op je bezoekers, het liefst realtime. Maar hoe doe je dat als er geen Amazon op de gevel van je gebouw staat? Desiree bespreekt tijdens haar sessie hoe het F.I.R.E. model je gaat helpen bij het succesvol genereren van leads met personalisatie.
Koffiepauze
Chatbotmarketing voor JohnBeerens.com Wim La Haye - Bluebird Day
Chatbots worden toegankelijker. Voice gedreven systemen zijn in opkomst. Toch zijn er weinig concrete voorbeelden van conversational marketing die bijdragen aan het succes van ecommerce. Wim vertelt over de totstandkoming van de chatbot voor JohnBeerens.com en hoe deze nu bijdraagt aan het verhogen van de customer lifetime value.
The Data Driven Marketer Marc van Bommel - Blueconic
Als onderdeel van een digitale transformatie moeten we ook de marketer de kans geven om real-time en data gedreven te gaan werken. Hoe kun je dit vorm geven en wat levert het eigenlijk op? Daar gaat Marc van Bommel, Sales Director Benelux bij Blueconic, dieper op in tijdens zijn presentatie The Data Driven Marketer.
Lunch
Deelname is gratis
Woensdag 4 september 2019
Nú gratis eBook 'How to get it done'
Skatepark Pier15, Breda
09:30 - 12:30 uur
Marketeers geven steeds meer prioriteit aan personalisatie, omdat het dé sleutel is tot duurzame online groei.
Maar hoe ga je van start? Met welke AI tools kun je aan de slag? Hoe ga je om met privacy? En wat levert het nou eigenlijk op?
Tijdens Take It Personal behandelen experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van online personalisatie in één ochtend alle ins en outs.
In één ochtend van persona naar persoonlijk.
Deelname is gratis
09:30 - 09:45
Ontvangst & Koffie
09:45 - 10:00
Welkomstpraatje
10:00 - 10:30
Personalisatie on F.I.R.E.!
Beginnen met personalisatie is een uitdaging. Je wil dat je content is afgestemd op je bezoekers, het liefst realtime. Maar hoe doe je dat als er geen Amazon op de gevel van je gebouw staat? Desiree bespreekt tijdens haar sessie hoe het F.I.R.E. model je gaat helpen bij het succesvol genereren van leads met personalisatie.
10:30 - 10:45
Koffiepauze
10:45 - 11:15
Chatbotmarketing voor JohnBeerens.com
Chatbots worden toegankelijker. Voice gedreven systemen zijn in opkomst. Toch zijn er weinig concrete voorbeelden van conversational marketing die bijdragen aan het succes van ecommerce. Wim vertelt over de totstandkoming van de chatbot voor JohnBeerens.com en hoe deze nu bijdraagt aan het verhogen van de customer lifetime value.
11:15 - 11:45
The Data Driven Marketer.
Als onderdeel van een digitale transformatie moeten we ook de marketer de kans geven om real-time en data gedreven te gaan werken. Hoe kun je dit vorm geven en wat levert het eigenlijk op? Daar gaat Marc van Bommel, Sales Director Benelux bij Blueconic, dieper op in tijdens zijn presentatie The Data Driven Marketer.
11:45 - 12:30
Lunch
Marketeers geven steeds meer prioriteit aan personalisatie, omdat het dé sleutel is tot duurzame online groei.
Maar hoe ga je van start? Met welke AI tools kun je aan de slag? Hoe ga je om met privacy? En wat levert het nou eigenlijk op?
Tijdens Take It Personal behandelen experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van online personalisatie in één ochtend alle ins en outs.
Marketeers geven steeds meer prioriteit aan personalisatie, omdat het dé sleutel is tot duurzame online groei.
Maar hoe ga je van start? Met welke AI tools kun je aan de slag? Hoe ga je om met privacy? En wat levert het nou eigenlijk op?
Tijdens Take It Personal behandelen experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van online personalisatie in één ochtend alle ins en outs.
Wim La Haye
Desiree van der Horst
Marc van Bommel
Bluebird Day
Fingerspitz
Blueconic
Let op: Fingerspitz behoudt het recht je registratie te annuleren indien je niet binnen de doelgroep voor dit evenement past.
Pier15, Breda
Pier15, Breda
Pier15, Breda
Let op: Fingerspitz behoudt het recht je registratie te annuleren indien je niet binnen de doelgroep voor dit evenement past.
Bekijk hier de sfeerimpressie van het vorige event!